Translate

diumenge, 9 d’agost del 2015

Rememorem el naixement del concepte BooleRambla

Des de el balco del Palauet del Coneixement, observava la tertulia que mantenien en el mig del Passeig els contricants per la alcaldia de Barcelona, Hereu i Portabella.

Parlaven sobre la "reurbanització de la part de aball del Passeig, des de Diagonal cap avall

Un deia que farien una Rambla, l'altre que un Bulevard. Les camares i els periodistversa.

Vaig baixar , m'he vaig ficar per el mig i els hi vaig preguntar a tots dos , Jordi que es un Bulevard? Pere que es una Rambla, quina es la diferencia que hi veieu , que es millor per el veins ?

No vaig entendre res, vaig pujar al despatx del Palauet i Vaig esciure a la PIzarra, BooleRambla !!!!!
Si avui preguntes a Google et porta tot aixo BooleRambla  .



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada